Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Vakon is szeretem a nőket

Rosszlányok blog 2016.07.05. 04:12

Forró nyári reggel volt, ugyan úgy a vekker csörgésére riadtam mint minden más napon, és ugyan abba a vacak suliba kellett bemenni. 15 éves voltam. A történetemhez szükséges tudni hogy vak vagyok.

Nos tehát amint elindultam a megszokott útvonalon nem tudtam hogy feltúrták az utat egy jó nagy helyen, így neki ütközve a fa kordonnak megpróbáltam kikerülni azt, ámde nem sikerült sehogy sem túl nagynak tűnt, s nem nagyon tudtam mit csináljak egy lányka jött oda hozzám, gyengéden megfogva kezem kérdezte: segíthetek valamit neked?

Én igent mondtam, és hozzátettem: szeretnék ezen a kordonon túljutni de sehogy se akar sikeredni. lágyan ismét megfogta kezem és elkezdett vezetni engem. gyengéd parfüm felhő lengte körül a kis tüneményt. próbáltam vele valami témát találni hogy amíg segít, beszélgessünk el is kezdtünk minden féléről beszélni, mint hogy közlekedem vakon, hogy tanultam meg a számítógépet, majd az egyik csendes sikátornál ahol amúgy is át kellett volna haladjak, kicsit lelassítottam. hirtelen feltámadt bennem valamiféle vágy vagy nem is tudom, de kicsúszott belőlem: megengednéd hogy óvatosan megérintsem az arcod vagy a hajad?

A lány halkat mosolygott de hallottam hogy nagyon édesen nevet egy picit és mondta. persze hogy megérinthetsz ahol csak akarsz. én kicsit zavarba jöve mondtam: nyugi nemélek vissza a vakságommal nem tapizok intim helyekre ígérem. elkezdtem hát lassan érinteni lágy kerek arcocskáját, lassan fölfelé a homlokán egészen hátra a hajáig, és végigsimítottam a gyönyörű derékig érő hajzuhatagot. s derekánál óvatosan előre húztam kezem halkan vette a levegőt.

Szép teltkarcsú lányka volt. s mikor a derekát megfogtam, és pillanatra elvettem kezem, meglepő módon azt mondta: ne kérlek még csináld, olyan érzéki vagy. erre viszont nagyon zavarba jöttem de visszatéve kezem elkezdtem tovább simogatni derekát hasát és kis huncutságot éreztem ha elkezdek fölfelé kúszni a melle irányába a kezemmel, vajon mit szól? de ö semmit nemszólt csak mikor megáltam akkor szólt: föjjeb kicsit föjjebb! mikor hozzáértem szép kerek méretesnek mondható mellecskéjihez akkor már nem olyan nyugodtan vette a levegöt s a következö pillanatban már öleltük egymást! el is felejtettem hogy iskolába tartok. de csak öleltük egymást hevesen csókoltuk egymást és éreztem amint a szívem vadul kalapál és feszül a sliccem. vélhetően ő is érezhette, mivel oda téve kezét lágyan így suttogott, de szép én pedig nem bírtam tovább magammal, ösztönszerűen keze után nyúltam és becsúsztattam a nadrágomba ahol meg is fogta már igen csak kemény szerszámomat.

Ekkor így szól: várj ne itt drága. elindultunk s valami park szerü hejre vitt ahol még a madarak se csiripeltek. itt viszont nem volt megállás! lekerültek a felesleges ruha darrabok és ö rámvetette magát, én pedig be illesztettem a kardot a nekiszánt hejre! a lány most hatalmasat nyögött én pedig elfeletkezve a földröl és magamról a világról elkezdtem hát az ösi ritmust vonni benne! s egyre vadabbúl vadabbúl vagy 15 percig csak pörögtem benene!. ekkor én is és ö is immáron eljutottunk arra a bizonyos csúcsra! lássuk be én akkor vesztettem el a szüzességem. óriásit élveztünk mindketten. a lány csak aléltan feküdt rajtam s kb 5 perc után a fülembe súgta: nagyon édes fiú vagy ugye tudod? én pedig válaszoltam neki: te meg nagyon édes lány vagy. símogattam haját, és pusziltam ahogy ö is engem puszilt és éreztem hogy neki is nagyon jól esett. felöltöztünk. kértem hgoy nézze meg az idöt. mondta hogy már fél kilenc. hoooopá! mondom az elsö órmnak lötek! a lány most picit vont magához és így szolt, neharagudj hogy eltereltelek eredeti célodtól kérlek neharagudj, de nembírtam magammal s olyan fínom volt ahogy végig nézted a testem. mondtam nki: hát nézd ez az óra valahogy nekem jobb volt mint a matek. segített az iskoláig vezetö úton az utolsó saroknál egy csókot adtunk egymásnak, és egy cetlit adott: ez az én névjegykártyám amúgyhAdriennek hívnak. megmondtam neki én is nevem. és elbúcsúztunk. én el indúltam az iskolafelé. és nemérdekelt semmi és nemjárt semmi az eszembe, csak a lány aki megmutatta az élet egy gyönyörtelljes fényesebb oldalát

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr298847840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása