Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szex a karbantartó fiúval a liftben

Rosszlányok blog 2016.08.17. 03:55

A karbantartó srácot bármikor rá lehetett venni egy kis szex kalandra. A szeretőmmel most éppen a liftben izgultunk rá egymásra.

Az első aktusunk után sok többi következett, mivel neki és nekem is kapcsolatom volt így csak a munkahelyen huncutkodhattunk... Persze többnyire csak délutános műszakban mert akkor limitált volt a dolgozók létszáma, és nem volt feltűnő ha, pár percre eltűntem.

Egy nap már estefelé járt az idő, épp vacsoráznunk kellett volna menni, mikor a lépcsőn összefutottunk, ő mosolygott
- "Nagyon éhes vagy?" kérdezte, mire én kacsintottam
- "Nagyon...".

Kisurrantam az ajtón és mivel a lift volt a legközelebbi zárt és elszigetelt hely, hát oda léptem be.. Ő követett és mikor az ajtó elé ért behúztam és becsuktam a liftet.. Elindítottam felfelé, és megállítottam két szint közt. Mire észbe kapott a kezem már a nadrágja gombjain játszadozott, miközben hevesen csókolóztunk, ő lehúzta a nacim és megfordított, szétdobta a lábaimat, és leguggolt mögém hátulról kezdett nyalni, játszadozott a csiklómon a nyelvével, közben az ujjai ki be jártak bennem, masszírozott körkörösen, én már remegtem, nagyon tudta mi kell ahhoz hogy pillanatokon belül a csúcsra érjek. Tenyeremmel a liftoldalán támaszkodva lihegtem és alig vártam hogy végre jó erösen megdugjon.

Félig megfordultam nekidőltem a falnak a a lábam a nyakában az arca a combjaim közt,markolta a fenekemet, és egyre ütemesebben mozgott a nyelve a forrón - nedvesen tocsogó puncimban. Nyögtem, nyöszörögtem, kiszabadítottam a sliccéből a farkát és húztam magamhoz, siess kérlek mindjárt letelik a vacsoraidő, felállt szó szoros értelmében és megmarkolta a fenekem nekidöntött a falnak és magasabbra emelt átöleltem a derekát mikor belém hatolt rögtön elélveztem, így szexeltünk egy óriásit, ö csak lökött ütemesen én meg nyögtem "ohh milyen jó, ez" - a pasi egy isten... Addig sosem volt ilyen jó senkivel, holott nem volt nagy farka, csak tudott tapasztalt volt.

Sosem számított a méret.. mindig csak arra vágytam hogy bennem legyen és elégítsen ki. Olyan édes volt tudta hogy akkor élvezek a legjobban ha a csúcson csókolózom, és mindig rátalált a szája az ajkaimra, én meg csak szívogattam rágcsáltam, és nagyokat élveztem a bennem feszülő farkától, annyira belemerültünk a szexbe hogy csak arra eszméltünk fel hogy valaki csöngeti a liftet, próbálja lehívni a földszintre. Még pár lökéssel mindketten a csúcsra jutottunk, sietve kapkodtam a ruhám, segített öltözni, először felmentünk és kiszálltam ö pedig le, ne lássanak együtt minket.. én lesétáltam a lépcsőn ö meg mint aki a liftet szerelte.. lent szált ki belőle.. Mosolyogtunk a folyosón amikor találkoztunk, azt mondta, te sem voltál vacsizni?

Mire én - volt még egy kis dolgom...vigyorgott - akkor gyere menjünk fel együtt enni.. fent leültünk egymással szembe az ebédlőben.
- Rám néz "kérsz egy kis vajat?"
- Mondom "adhatsz mert a te kenyered már tocsog a vajban"
- Mire ő, "nem csak a kenyerem tocsog ám...."

Kacsintott én meg majdnem félre nyeltem. A kis dög még emlékeztet is rá, hogy a puncim tiszta.... ...vaj :) Nem is esett rosszul egy fél óra múlva az esti tusolás, még mindig éreztem a puncimban a bizsergést!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1710412696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása