Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A falu bikája

Rosszlányok blog 2016.09.10. 06:05

Tamas vagyok 23 eves, egy kis varosban elek ahol mindenki ismer mindenkit számomra ez csak jól jött. Így lettem én a falu bikája.

Egy kisvarosban elek eleg komolyan foglalkozok a sportal azon belül is a testepitessel kis városunkban csak egy kondi terem üzemel így aki mozogni akar az ide jön lehet fiatal vagy idősebb egyiknap Marti a haverom édesanyja megkért hogy had járjon velem kondi terembe szeretne egy kicsit le mozogni magából kicsit le volt mar rúgva a no de testileg rendben volt meg fiatalabb koromban párszor kivertem ra. Persze jött is velem rendszeresen beszélgettünk mindenről látta hogy a terembe be jövök a csajoknak es mondott pár annyukat a városból akik szívesen dugnank velem míg egy szep nap edzés után megdugtam a mártit a zuhany alatt jo kos ribanc volt az öreg lany ugy csavarta a faszomat hogy kb 15 perc után bele is mentem ugy rendesen . Megrendezzük hogy ezt senkinek soha nem derülhet ki stb persze folytattuk ha megkívántuk egymást csináltuk.

Persze a kolléganőinek csak el csicseregtek akik bejelnetkeztek hozzam "edzésre" aminek a vége mindig kuras lett. Ezt élveztem is kicsit megizzaztom őket aztán meg kurom a legjobb érzés. Közben sajnos kicsit tul léptem a határt mert az egyik Barátom menyasszonyat aki mondván hogy az esküvőre jol nézzen ki elkezdett hozzam járni es kb 2 hét után dugtam seggbe a kocsiba miközben pont haza vittem volna. Tehát szepen a helyi nőket, lányokat mint megcsináltam szep lassan lehet férjes, elvált, gyerekes mindegy volt. Persze a városba hírem is ment amit nem bántam hiszen páran be is jelentkeztek. Mára szép vendégköröm alakult ki ismeretlen nőkkel is csinálom élvezem es csinálom amíg tudom :)

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6911689341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása