Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Pisi

Rosszlányok blog 2016.10.25. 05:35

Barátnőmmel gyakran fürödtünk együtt a kádban. A fürdést néha némi szexszel is színesítettük. De pisiszex nem volt, és a barátnőm akkor még nem is tudott ilyen irányú érdeklődésemről. Egyik fürdés előtt elég sok sört ittunk, utána beültünk a jó meleg vízbe, ami ugye serkentőleg hat a hólyagműködésre. Pár perc után barátnőm fészkelődni kezdett, majd ki akart szállni a kádból. Megfogtam a kezét, és kérdeztem, hova akar menni. Mondta wc-re, mert nagyon kell pisilnie. Semmi gond, mondtam, pisilj csak itt. Megdöbbenten nézett rám, hogy ezt mégis hogy képzelem. Mondtam, semmi gond, engem felizgat a pisilő nők látványa és abszolút nem zavar, ha belepisil a vízbe. Még egy darabig huzakodtunk (én fogtam a kezét, nem engedtem kiszállni a kádból), míg végül annyira kellett pisilnie, hogy nem volt ereje tovább visszatartani. Jól van, mondta, belepisil a kádba, de csak akkor, ha nem nézem őt. Beleegyeztem, tudtam, úgyis odasandítok majd. Leguggolt és vagy fél percig nem történt semmi, nyilván nehezen tudta elengedni magát. Azután hallom, hogy lassan elkezd csordogálni a pisije - igyekezett diszkréten végezni a dolgát. Pár másodperc után azonban a szükség legyőzte a szégyent, és megindult az áradat. Olyan erős sugárban pisilt a vízbe, hogy szinte forrt. Majdnem egy percig tartott, amíg befejezte a dolgát, addigra nekem persze már mereven állt a farkam. Odahúztam magamhoz, és olyat keféltünk, ami csak ritkán adódik. Következő alkalommal már szándékosan itattam , és ő se húzódozott annyira, mint először. Hajlandó volt a farkam fölé guggolni és úgy pisilni, miközben én alulról slaugoztam a punciját (akkorra már megtanultam merev farokkal is elengedni magam). Természetesen ezt az eseményt is egy fergeteges dugás koronázta meg.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1711825047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása