Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Megbasztak

Rosszlányok blog 2016.12.06. 05:27

Régi nagy vágyam volt, hogy egyszerre 2 férfival szeretkezhessek egy szerepjáték keretében, melyben én vagyok a domina, a férfiak pedig a rabszolgáim. Hosszú id *245 n keresztül ez csak álom volt, mígnem egyszer megismerkedtem egy sráccal, akinek elmondtam a vágyamat. Nagyon jól összebarátkoztunk. Sokszor találkozgattunk, néha lefeküdtünk egymással de nem volt különösen er *245 s közöttünk a kapcsolat. Egyik alkalommal egy különleges meglepetésben volt részem. Felhívott, hogy menjek el hozzá, mert valóra akarja váltani az álmomat. Ekkor még nem értettem, hogy mit akar. Gondolni sem mertem, hogy megvalósíthatom régen dédelgetett vágyamat. Felmentem hozzá, ahol nagy meglepetésemre egy másik sráccal együtt várt rám, félreérthetetlen felszerelésben. Egyb *245 l a nyakába ugrottam a boldogságtól. A másik srác egy b *245 rszerkót nyújtott át nekem. Felöltöztem, majd hozzákezdünk a játszadozáshoz. A fiúk az ágyra fektettek és nyalogatni, csókolgatni kezdtek. Az egyik a mellemet nyalogatta, a másik pedig a puncimat kényeztette. Forró nyelvével bele-bele nyalt a hüvelyembe, közben pedig az ujjával a csiklómat izgatta. Nagyon különleges volt. A másik fiú a mellbimbómat nyalogatta, harapdálta, aztán *245 is csatlakozott Gézához a puncim nyalogatásában. Egyik *245 jük a csiklómat és a hüvelyemet nyalogatta, a másik pedig az ánuszomat kezdte izgatni.

Finoman belenyaldosott, aztán lassan beledugta az ujját. Nagyon élveztem. Már alig vártam, hogy megkaphassam *245 ket. Utasítottam Csabát, hogy feküdjön az ágyra. Háttal neki az ölébe ültem és a popsimba dugtam kemény falloszát. El *245 ször egy kicsit fájt, de aztán ahogy mozogni kezdtem, egyre jobban élveztem. Ekkor szóltam a másik fiúnak, hogy csatlakozzon hozzánk *245 is. Nem is kellett neki kétszer mondatni. Szíves örömmel dugta a hüvelyembe a merev péniszét. Ritmikusan kezdtünk mozogni. Én mozogtam Csabán fel-le, míg a másik fiú a hüvelyemben mozgott egyre gyorsuló tempóban. Éreztem, hogy egyre jobban úrrá lesz rajtam az élvezet, majd egyszer csak vad rángásba kezdtem és hangos sikítással elélveztem. A görcsös rángásaimnak köszönhet *245 en a fikra sem kellett várni. Szinte teljesen egyszerre ordítottak fel és fröcskölték tele nedveikkel a járataimat. Sohasem fogom elfelejteni ezt a napot.



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3212025875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása