Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy bemutatkozó szex

Rosszlányok blog 2017.07.13. 04:03

Ez egy rövid történet mint amilyen gyorsan jöttek az események.

Nagy meleg lévén éppen úszni készültem a medencében és napozni, persze meztelen. Mikor lehúzattam az elektromos motorral a fóliát láttam, hogy az előző napi szél kissé belehordott szemetet. Gyorsan neki álltam kiporszívózni a medencét. Éppen végeztem vele és a szűrő takarítással mikor egy kellemes női hang kiabált be az utcáról. Gondoltam egyet és mivel én nem hívtam senkit kinyitottam távszabályzóval a kaput és elindultam felé. Először nagy bátran megindult a hölgy de meglátva moszkvai őrkutyámat megtorpant. Rászóltam a kutyára ereszd erre az a helyére visszament. A hölgy tovább jött nagy bátran majd a kocsim mögül kilépve elkezdte a mondandóját. Egy pillanatra döbbenve megállt látva, hogy én meztelen vagyok. Majd gondolt egyet kezét nyújtva bemutatkozott Szandra vagyok. Én is bemutatkoztam Gábor. Ekkor elmondta, hogy azért jött megkérjen ne napozzak meztelen. Mikor haza ért furcsa zajt hallott az emeletről. Felment és látta, hogy a lánya az ablak előtt áll és maszturbál. Ő egyedül neveli a gyerekét aki 17 éves de elég apa komplexusa van a gyereknek ezért. Közben én a szemébe és az elég mély dekoltázson keresztül a melleit néztem. Sokszor nem is rá figyelve hanem arra milyen jó teste van és ennek meg is lett a hatása elkezdett a farkam keményedni. Ezt Szandra is észre vette és innentől csak a méretes farkamat kezdte nézni, majd észre vettem nyalogatja a szája szélét. A farkam már egész szépen állt a maga 25cm-ével kitornyosulva. Ekkor Szandra a mellét kezdte simogatni mondván bogár van rajta. Mondtam én nem látom de lehet a póló alatt van és lehúztam róla. Ekkor ért a meglepetés közepes de annál keményebb cirkók meredtek rám melltartó nélkül. Körbe simogattam és közöltem nincs rajta semmi. Megfogtam Szandra kezét és lementünk a medencéhez, ahol csók közben levetkőztettem őt. Majd zuhanyzás után bele a vízbe. Folytattam a teste felfedezését kézzel és nyelvel. Kiültettem a medence szélére és kinyaltam a szép kis punciját. Miközben intetem a lányának jöjjön át. Szandra nagyot élvezet minden csépjét kinyaltam a szép kis csuprából. Közölte szeretne bele ülni a farkamba ,mivel piercinges fasz nem volt még a puncijába. Kimentünk a vízből én hanyatt feküdtem a pléden és Szandra bele ült nekem háttal. Közben a nyitott kapun bejött a lány és oda ért a medencéhez. Mutattam neki csendbe legyen, ekkor ledobálta a ruháit és felém térdelt szépen borotvált punciját a számba tolva. Szandra nagyot élvezett mikor a lánya előre nyúlt és megmarkolva a melleit a rémült hátraforduló anyját szájon csókolta. Szandra úgy megijedt, hogy a puncija mint egy satu szorult a faszomra nem eresztve azt. Ekkor közölte a lánya vele, hogy biszexuális. Szandra a faszolrom nem tudott leszállni mivel nagyon szorította azt. A lánya ekkor oda hajolt és elkezdte anyucit nyalni, minek meg is lett az eredménye. Szandra éppen leszállt rólam mikor elkezdett a spermám folyni a lánya és Szandra felváltva nyelték. Majd befejeztem a lány punci nyalását míg Szandra a lánya fölé térdelt és kinyalatta magát. Ekkor a farkam ismét tettre kész lett és bele ült a lánya aki közölte velem Sarolta vagyok. Én is mondtam volna na a nevem de Szandra puncija betöltötte a számat.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9312650851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása