Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A barátnőméknél

Rosszlányok blog 2017.07.20. 03:21

Barátnőm családja igen tehetős volt, nekünk se ment rosszul, mindenünk meg volt, de nekik nagyon jól ment. Sokszor vittek magukkal nyaralni is, mert hát belefér, barátnőmnek mindig mindenből a legjobb és legújabb volt. Szenvedélyem volt az úszás, 5 éves koromban már megtanultam úszni és azóta élek-halok érte. Volt medencénk is, de az nem volt akkora, hogy kielégítsem vele az igényeimet. Barátnőméknél természetesen 4x akkora volt és bónuszban még fedett is így télen is használható. Mondták, hogy nyugodtan átmehetek bármikor, ismerem a járást. Éltem is a lehetőséggel, gyakran barátnőm apukájával együtt úsztunk, ő is nagyon szerette. Észrevettem, hogy gyakran bámul, de nagyon, viszont én nem gondoltam semmi komolyra. Előfordult, hogy játszottunk kicsit, lökdöstük egymást, lenyomott a víz alá, akkor fel se tűnt milyen sokszor ér a fenekemhez vagy véletlenül a puncimhoz. Ahogy telt az idő, kezdtem érdeklődni én is a fiúk iránt, feltűntek ezek az apró mozdulatok és az a helyzet, hogy igen tetszett, nagyon is, sőt igényeltem. Egyre többször incselkedtem vele. Gyakran buktam úgy a víz alá, hogy a fenekem jól látható legyen, tárogattam a lábam, hogy a puncim se maradjon rejtve. Mindig próbáltam úgy törölközni, hogy az minél erotikusabb legyen és közben éreztem a tekintetét magamon, nem voltam több 12nél, de már akkor nagy ribanc voltam.
Egyik nap egy vízicsata közepette próbáltam lenyomni a víz alá. Pont szembe voltunk egymással, majdnem egymáshoz simulva teljesen. Ez meglephette, mert hirtelen le tudtam nyomni. Az arca pont a puncimmal szemben volt és én teljesen véletlenül úgy úsztam el, hogy teljesen az arcába nyomtam. Mikor odajött hozzám elkapott és medence széléhez szorított:
-Te direkt incselkedsz velem?
-Nem tudom miről van szó.
-Már 2-3 éve próbálom visszafogni magam, de te mostanság nem segítesz a helyzeten. Ha nem veszel visszább nem bírok parancsolni az ösztöneimnek.
-Akkor ne tedd!
-Te most azt akarod, hogy megbasszalak?
-Igen!
-Fájni fog, nem leszek gyengéd!-közben kezével erősen szorongatta a puncimat.
-Tedd meg!
-Könyörögni fogsz, hogy hagyjam abba, annyira fájdalmas lesz!
-Kibírom!-közben ujjai már a csiklómmal játszadoztak.
-Meg fogom baszni a szádat is, mélyre ledugom a torkodba és nem érdekel, ha fuldokolsz.
-Kérlek!
Vadul szájon csókolt, majd a hajamnál fogva kirángatott a vízből. Letepert a földre és tényleg nem viccelt, leszagatta rólam a bikinit, levette az úszónadrágját és már tette is a számba termetes farkát. Nyomult bele, ahogy tudott, közben az éppen látszódó kis melleimet gyűrte, mellbimbómat szorongatta. Azt hittem megfulladok vagy elhányom magam vagy mindkettő. Láttam rajta, hogy nagyon élvezi egyre gyorsabban kúrta a számat, húzta rá a fejemet. Már minden tele volt a nyálammal, de ő még mindig erőteljesen nyomta a számba. A lábam közé jött, odaillesztette faszát a bejárathoz, befogta a számat és egy nagy lendülettel belém verte a faszát. Még jó hogy befogta a számat, akkorát sikítottam volna, hogy a környező településeken is hallották volna. Vad
tempóban dugta a puncimat, nem állt meg, tényleg nem finomkodott. Hangosan nyögtem a tenyere alatt. Alig vártam, hogy vége legyen. Megfordított és kutyapózban nyomta tovább, közben éreztem, hogy a seggemet kezdi újjazni. Már előre féltem abból mi lesz. Azzal kicsit finomabb volt, fokozatosan egyre több újját nyomta be és úgy nem volt olyan rossz. Kivette faszát a puncimból és most a seggembe nyomta be. Ha baszásról volt szó azzal nem volt finom, amint benyomta már kezdte is eszméletlen tempóját, verte belém keményen. Már akkor a saját számat fogtam, de a fájdalom ellenére kezdtem élvezni a dolgot. Mikor visszatért a puncimba, már alig fájt inkább csak az élvezet maradt. Erősen magára rántott és tudtam vége. Kihúzta belőlem és már csorgott is ki puncimból a nedve. hanyatt feküdt és kérte, hogy másszak rá úgy, hogy a puncim legyen a szájánál. Elkezdte nyalni a puncimat, az valami csoda volt, a számba vettem a farkát és végre én diktáltam a tempót. Tökéletesen csinálta, ennél jobb nem is lehetett volna, soha nem gondoltam volna, hogy ilyen jó. Nem kellett sok és már spricceltem is a nedvemet a szájába, ő pedig mohón szívta magába. Még egy utolsó vad kör a számba és már tele is élvezte. Kifelé menet adott krémet a seggemre, mondta, hogy most az ülés nem lesz felüdülés, de nem gondoltam, hogy ennyire.
Ezután az úszás mellett a dugás lett ott a legjobb időtöltésem. Ennek már kicsit több mint 10 éve, de mind a mai napig van, hogy összefutunk és jól érezzük egymást.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9212662169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása