Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Olasz nyaralás

Rosszlányok blog 2018.02.19. 05:02

Már régóta tervezzük a férjemmel,hogy elmegyünk olaszba nyaralni.Kempingbe szálltunk meg és mikor bementünk akkor vettük észre,hogy ez egy nudista kemping. Eleinte vissza akartunk menni, de aztán mégis maradtunk. Végül is nagyon jó volt,mert ennyit nem basztam soha mint itt. Már délben az ebédnél két karakán srác ült le az asztalunkhoz kajálni és az éjszaka folyamán mindketten megbasztak.soha nem gondoltam volna,hogy megcsalom a férjemet, de amikor megláttam a meredező farkukat egyből rá pattantam az egyiknek a farkára ami olyan hosszú volt,mint egy vonalzó.

A férjem is elcsodálkozott a srác farkán és amikor az egyik a pinámba tette a farkát másik a seggem lyukába és eltűnt bennük mind a kettő én is csodálkoztam rajta,mert még így sose senki nem kefélt meg.Igaz nem szűzen mentem a házasságba, de még négerekkel sem keféltem ekkora fasszal. Az éjszaka folyamán már a férjem nem jutott a pinámhoz és a két srác a férjemet is leszopták hálából,mert átengedett nekik.Két hétig voltunk ott és már két nap múlva egy közeli kupiba mentem el kipróbálni milyen az olasz fasz.

Egy éjszaka többet kerestem a pinámmal és a számmal,mint otthon egy hónap alatt a munkahelyemen. Így aztán nem két hetet hanem két hónapot töltöttünk kint. A két hónap alatt kétszer dugtam a férjemmel és a legtöbb időt a kupiba keféléssel és szopással töltöttem. Mikor eljöttünk egy magyar kempingben megkefélt a férjem és valami csodás volt ahogy belém élvezett. Kint senki nem élvezett belém és legtöbbje kotonnal kefélt meg. mikor hazaérkeztünk elmondtam a férjemnek,hogy tavasszal megint kimegyek olaszba és vagy te is velem jössz ,vagy ha nem nem biztos hogy hazajövők,mert eszméletlenül jól esett a kinti kefélés sorozat.

Sajnos nem lett semmiebből a menésből, mert terhes lettem és egy gyönyörű kislánnyal ajándékoztam meg a férjemet.



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6913660510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása