Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Tinipina nem kapja meg, de megadtam neki!

Rosszlányok blog 2024.01.08. 01:38

Sziasztok!
Márk vagyok, 32. Átlagtól kicsit nagyobb intimmel, 18cm de 6cm átmérőben.
Minap vittem haveromat a vasútra, ment ki külfödre, ezért megkért vigyem ki, nem akarja otthagyni hetekre a kocsit..
Amikor kiértünk, volt meg 15p a vonait, így a parkolóban beszélgettünk, elszívtunk egy cigit, de közben tele volt tinikkel..
Egyszer csak egy heves veszekedés, egy fiatal lány és fiú között.
Nem foglalkoztunk vele különösen, beszélgettünk tovább.
Amikor a haverom elment már be, én még elszívtam egy cigit, facebookoztam közben, aztán egyszer csak a lány már kiabálni kezdett a sráccal, hogy haggyál már békén ne zaklass egy nulla vagy.. de a srac csak tovább erőszakoskodott vele, mondom ezt nem hagyom, mert a karjánál fogva huzogatta ide oda.
Közelebb mentem, majd határozottan rászoltam a gyerekre, hogy engedje el a lányt!
Erre rámnézett, aztán annyi mondott semmi közöd hozzá, hogy mit csinálok vele, de a lánynak már könnyben alltak a szemei.
Akkor odaléptem mellé, megragadtam a karját, és megszorítottam neki, majd a szemében néztem, és annyit mondtam neki, hogy többször nem szólok!
Ekkor elengedte, a lány beállt mögém, és a gyereknek annyit mondott, hogy ennyit tudsz te gyökér, lányokkal erőszakoskodni te büdös nulla!
Mondtam a lánynak jöjjön elviszem haza.
Visszamentünk, beültünk a kocsiba, adtam neki vizet igyon.
Ivott pár kortyot, majd annyit szólt, nagyon szépen köszöni!
Kérdeztem mi volt ez az egész?!
Elmesélem ha van időd, és nem tartalak fel!- felelte
Ráérek, szabin vagyok ma, hallgatlak! -feleltem.
Szakitani akartam vele, mert folyamatosan erőszakoskodik, ütöget, lejárat ismerősök elött meg ilyenek, az ágyban is egy nagy nulla, sohasem tudott kielégíteni, 2 percre levetkőzni is…
Kikerekedtek a szemeim itt, hogy feljött a szex téma.
Értem, sajnálom, ha tudok bármiben segíteni szólj! -feleltem.
Ezzel elindultunk, hozzá, ahol lakik.
Hosszasan beszélgettünk a kocsiba az úton, 30p volt az út.
Amikor odaértünk a lakáshoz, megköszönte, hogy hazahoztam majd jött egy újabb dolog amire aztán végképp nem számítottam.
Figyi, mégis csak lenne egy kérdésem, kérésem, de ne haragudj előre miatta..
Mondjad csak nyugodtan!-feleltem neki.
Hááátt…
Igen?!
Izé, olyan aranyos vagy velem, meg igazából régóta hajt a kíváncsiság, hogy milyen egy idősebb férfi…
Tessék?! Mit szeretnél?!
Anyámmal élek, 2 óra múlva jön haza, a volt gyökér barátommal sohasem tudtam a csúcsra, de még a közelébe se jutni, mi lenne ha esetleg mutatnál valamit?
Huhh nem számítottam erre, nem biztos, hogy ez helyén való!
Bocsáss meg kérlek, akkor felejtsd el amit mondtam elöbb.

Igazából már eljátszottam a gondolattal mert nagyon csinos volt 170cm kb kicsi kerek popsi cicanaciba, közepes cicik, szép arc, de na 17 éves … Egye fene belemegyek..

Figyi hívj meg egy kv-ra, beszélgessünk!- feleltem neki erre .
Elmosolyodott, levágta a dolgot szerintem.
Felmentünk a panel első szintjére, szép kis lakásban lakott az annyával.
Bementünk, levettem a cipőt, leültem a konyhában, velem szembe ő is, vártunk a kávéra, hogy lefőjjön.
Lefőtt a kv, megittuk, közben beszéltünk még erről, arról, aztán kértem, mutassa meg merre a terasz, cigizek eggyet.
Megmutatta, majd szólt, hogy elmegy átöltözik.
Elszívtam a cigit, megyek be a teraszról, és ahogy beértem, becsuktam az ajtót, elhúztam vissza a függönyt, majd megfordultam, és anyaszült mesztelenül ott feküdt a kanapén!
Olyan bomba volt mindene, csak annyi jött ki a számon, hogy aztakurvaéletbe!
Majd mosolygott, és kérte, hogy mutassam meg mit tud egy harmincas pasi az ágyban!
A nadrágomat a farkam majdnem átdöfte, úgy állt már.
Kérdeztem tőle, biztos nem nyitnak ránk?!
Nyugi! Anyám még dolgozik, az ajtót bezártam, kulcs benne van!
Ezzel elkezdtem levenni a nadragot, pólót, majd az alsonacit is!
Kiugrott a meredező farkam!
Láttam, hogy a szemei kikerekedtek!
Kérdeztem nem tetszik esetleg?!
De gyönyörű nagy! Annak a gyökérnek kicsi és vékony volt, de haggyuk, gyere közelebb had kapjam be!
Ezzel közelebb mentem, mint valami porszívó, úgy rácuppant, elkezdte hevesen húzni a bőrt, és cuppogva szopni, közben fel fel pillantott rám!
Meg is lepődtem, hogy ilyen fiatalon egész jól megy neki!
Ahogy szopott, feküdt az ágyon, szét tette a lábát, és ott virított a kis rózsaszín szűk puncija!
Elkezdtem simogatni, hasaty majd az ujjammal a csiklóját kezdtem el dörzsölni, ekkor hevesebben szopott, és elkezdett nyögni is!
Kellemesen benedvesedett, ekkor 1 ujjal elkezdtem finoman ujjazni, elég szűk volt, ennek hangot is adott, szinte egyre hangosabban csak nyögött, majd nemsokkal később egyszer csak a farkam kiköpte, és egy nagyot ordított, hogy úristen de jóóó, majd ezzel elélvezett, remegett az egész teste, a szeme felakadt egy pillanatra.
Kivettem az újjam, betettem a szájába, lenyalta.
Majd mondta, higy bele akar ülni, meglovagolni!
Ezzel helyet cseréltünk, leültem, ő felállt szemben velem, majd beleült óvatosan, kicsit játszott a hegyével, de nagyon nedves volt így szinte azonnal beleült tövig! De ezzel a lendülettem ismét egy orgazmusa volt, megfogtam a kis popsiját, majd elkezdtem mozgatni a farkamon, amikor lenyugodott kicsit átvette az irányítást!
Elég jól tekerte a csípőjét, de érződött rajta a tapasztalatlanság, de nem volt rossz! Lovagolt kb 5 percig, jó mélyen a farkamban ülve! Majd szólt, hogy cseréljünk, elfáradt kicsit.
Felálltam, mondtam, pucsítson be nekem!
Ahogy bepucsított…. Azonnal belenyaltam a punciba, majd a popsiba is belenyaltam, és a hüvelyújjammal kicsit megdörzsöltem!
Szólt, hogy nem dugták seggbe, így nem akarja azt!
Rendben van, feleltem
Majd akkor elkezdtem a puncijába tolni a farkam, felnyögött, szuszogott, majd a csípőjét megfogtam, és elkezdtem alaposan, csattogva baszni! Elég hangosan nyögött! A kanapé háttámláját csak úgy tépte, kapaszkodott, és mondta gyerünk csináld csinált csinált ezaz, majd elélvezett, éreztem, higy nekem is végem lessz, ezért ahogy tudtam, keményen püföltem, majd mondtam, nem birom tovább elmegyek, kiakartam venni a farkam, de ekkor szólt, hogy ne vedd ki ,gyógyszert szedek, engedd belém kérlek, elcsukló hangon.
Majd kitöltöttem a punciját forró spermával, ameddig nem lankadt a farkam toltam neki, habzott a sperma, illetve folyt a kis puncijabaól kifele.
Majd kicsusszant a farkam. Mondtam neki, gyere nyald tisztára!
Ezzel jött is ügyesen letisztogatta.
Leültünk egymás mellé, közben ő zsepivel törölvette magát mert foly a sperma ki belőle.
Majd rámnézett, és annyit mondott
Köszönöm, ez nagyon nagyon jól esett! Ez volt az eddigi legjobb dugásom!
Mosolyogtam, és annyit mondtam, hogy nagyon szívesen, nekem is nagyon jól estél!
Aztan elkezdtünk felöltözni, bejelöltük egymást facebookon, kicsit dumáltunk még, megkínált üdítővel, majd elköszöntünk egymástól egy kis laza csókkal, és a fülembe súgta, reméli még talizunk!
Erre annyit mondtam, majd irj kérlek!
Ezzel eljöttem kielégülve!

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9818256517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása