Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Takarítónőm lekúrtam

Rosszlányok blog 2024.01.15. 02:15

Udv.
Lajos vagyok, Budapesten elek eleg jol meno cegeim vannak, otthonunkat minden nap takaritono takaritja ki!
Felesegemmel mar regota rossz a viszonyunk, de a gyerekek miatt egyutt elunk.
Mai napon kicsit hamarabb ertem haza, a fiatal 25eves kis takarito Kriszti, eppen takaritott a nappaliba.
Mindig is megcsodaltam azt a kis testet neki, kicsi mell kerek kicsi popsi! Szep arc, mindig kirivoan oltozkodik, ez most se volt maskepp….
Fekete trikoban volt, es egy kis szoknya, amikor benyitottam a nappaliba eppen a szekreny alatt porszivozott, nem halotta, hogy benyitok, hat erre nem szamitottam, arca teljesen a parkettan volt, hogy belasson a szekreny ala, de olyan szinten pucsitott, hogy a fekete cerna tanga, mar ha van ilyen egesz vekonyka alig takart valamit. Kilatszott a kopasz punci es a popsi!
Azonnal merevedni kezdtem, le is fagytam a latvanytol, a felesegemmel jo esetben is 2-3 hetente ha van valami…
Alltam es neztem csak mint valami fiatal tini aki elosszor lat pinat.
Abbahagyta a porszivozast kelt fel mikor is eszrevett.
Szia bocsi, nemhallottam hogy bejottel, kitakaritottam a szekreny alatt is!
Szia semmi baj, ugyesen csinaltad! – kozben mosolyogtam.
Miert mosolyogsz?! -kerdezte.
Lattam mindent, szo szerint.-feleltem neki!
Kapcsolt kozben es elkezdte lejebb huzni a szoknyajat!
Haggyad csak nagyon tetszett, szep formas popsid van, es a kopasz puncid is szep! Szivesen megkostolnalak!- feleltem neki.
De Lajos, ott a feleseged, szerinted mit szolna?! Nekem is bejossz egyebkent, de en csak egy takarito no vagyok itt!
Ezzel kozelebb leptem hozza, majd mondtam, a felesegemmel mar evek ota csak a gyerekek miatt vagyunk egyutt, de te most elohoztad belolem a ferfit!
Elpirult, majd mosolygott majd mondta, koszoni a bokot.
Kerdeztem tole, akkor benne lenne?! Engem kellene lepokhalozni, termeszetesen ezt is kifizetem!
Elmosolyodott, de hogy nemtudja, mert nem nagyon csinalt ilyet, hogy idosebb ferfival es a fonokevel csinalna… Felek hogy lebukunk!
Nemkell ettol tartani, a gyerekek meg kb 2 ora mire hazajonnek, a felesegem meg este er haza.
Lattam, hogy gondolkozik, kozelebb leptem, megfogtam a kis kerek kemeny feneket, es idehuztam magamhoz!
Beleneztem a szep kek szemebe, majd megcsokoltam!
Na itt elojott a no belole.
Viszonozta, atkarolt es csokolozni kezdtunk.
Mint a tinik, nyaltuk faltuk egymast, kozben mar a farkamban is elakadt, ugy allt a nadragban, eszre is vette, egybol simogatni kezdte.
Eggyik labat felemeltem, a masik kezemmel hatulrol a pinajat kezdtem a kis vekonyka bugyin keresztul izgatni!
Alaposan nedves volt mar.
Elkezdett szuszogni, halkan nyogni.
Elkezdte a nadragombol kihamozni a farkam, amikor sikerult, arcon vagta, kicsit mosolygott, egybol ra is bukott, istenien szopott! Cuppogva, jo nyalasan, kozben fel fel pillantott ram.
Tele tudtam volna azonnal pakolni a szajat, 2 hete csak toltodik, de visszafogtam magam, par perc mulva kertem, hogy fekudjon le a kanapera, most en kenyeztetem!
Le is fekudt, lehuztam rola ezt a kis tangat, elem tarult a kis kopasz rozsaszin puncija!
Elkezdtem nyalni finoman erzekien, kozben 2 ujjal ujjazni kezdtem.
Felnyogott neha de csak halkan szuszogott, sohajtott, mignem egyszer csak hangosan elelvezett, osszehuzta a labat, es kifordult az arcomtol!
Mosolygott, es annyit mondott huhhh ez kurva jo volt!
Majd visszahuztam ide magamhoz, es a meredezo farkam benyalaztam, majd a puncijahoz illesztettem, de itt a csiklot kicsit elvertem meg vele, kejesen nyogdecselt, alaposan nedves volt mar, ekkor hatarozottan de lassan tovig engedtem a farkam.(18/6)
Ennek hangot is adott, hevesen lihegett es csak hangosan mondta, hogy ahww ahwww ne hagyd abba, melyebben!!!
Megfogtam a 2 labat, a nyakaba tettem, meg is fogta, es igy csinaltuk!
Kozben csiklojat dorzsoltem, csipobol tekergett is kozben afarkamon, majd rgy hatalmasat elvezett ismet!
Ahhw ahhhw ahhhhwww uristen ne hagyd abba csinald csinald es utana sekep sehang, remegett a laba a hasa, csak lihegett ahogy tudott, de nem lassitottam csinaltam tovabb.
Kerte csereljunk, bele akar ulni a farkamba.
Megalltam kivettem a farkam, leultem a kanapera, majd folem allt, megfordult es igy ult bele!
Ez a latvany! Joisten!
Beleult, el is tunt azonnal a farkam, felguggolt es szinte csak a csipoje jart fel es le! A farkamnak a makkja cuppogtatta a lukat! Mondtam neki igy hamar vegem lessz am!
Nembaj! Remelem akkor megtoltesz! Jott a valasz.
Igy lovagolt meg kb 5 percig majd megfogtam a derekat, rahuztam a farkamra, kozben nyomta magat ram o is a mehet is ereztem, hogy a farkammal erintem, majd ettol elelvezett de nem hagyta abba, csak hangosan sikongatott, majd jottem en!
Egy gyonyoru adagot kapott a pinaja!
Ahogy leszallt rolam, azonnal csopogni kezdtett belole, belenyult a puncijaba lenyalta az ujat, majd a farkamat kezdte ismet cumizni, felmerev voltam, de az a technika ami most jott, az ismet egy robbanas szeru orgazmus valtott ki belolem ami a szajaban landolt!
Lenyelte mind!
Letisztogatott, majd megkoszonte ezt a kellemes munkahelyi pihenot .
Ezen jot nevettem, en pedig megdicsertem, hogy mindent is letakarit!
Ezzel feloltoztunk! Adtam neki penzt, majd mindenki ment a dolgara.
Amikor ment el, odajott hozzam, hogy koszoni, szeretne meg ilyen takaritast ha lenne ra alkalom. Mindtam ez termeszetes, majd eggyeztetunk!
Ezzel elment.

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5218300099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása