Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Gréti, első hármas lánnyal

Rosszlányok blog 2024.01.29. 23:35

Elhatároztuk, hogy kipróbálunk új dolgokat.

Regisztráltunk egy társkeresőre ahol első körben egy lányt kerestünk.

Kellett néhány hét mire össze jött az első találkozó de nem találtunk egymásra.

Következő alkalommal egy kicsit duci, de szép lánnyal ültünk be egy kávéra és beszélgetni.

Egész jól sikerült, szimpatikusak voltunk egymásnak.
Már a találkozó előtt tisztáztuk a dolgokat, mi mit, kit keresünk így nem volt meglepetés.
Mondtuk, hogy elsőre csak egy alkalommal számolunk és majd meglátjuk.
Elmondtuk azt is, hogy mi nem vagyunk egy pár a szó szoros értelmében, de nagyon jól el tudjuk “b@szni” az időt egymással 🙂

Én közben vettem egy saját kis házat.
Megbeszéltük, hogy a hétvégén eljön újra, kimegyünk szórakozni és meglátjuk mi lesz.
Ha mégsem jönne össze van üres szoba ott tud aludni és harag nélkül elválunk.

Szerencsére nem így lett.

Eljött a nap, délután meg is érkezett Adrienn.
A buszmegállóban vártam és hazamentünk hozzám.
Beszélgettünk amíg Gréti is megérkezett, szerencsére ő 1 szűk kilométerre lakik.
Adri 19 éves volt kb 160cm magas kicsit duci, de aranyos lány közép hosszú barna haj kék szem.

Elindultunk, először beültünk egy kajáldába, ettünk egy pizzát, majd tovább indultunk.
Beültünk egy felkapottabb sörözőbe és jól éreztük magunkat. Biliárdoztunk csocsóztunk, iszogattunk, de csak módjával, mert más tervek voltak 🙂

1 óra körül indultunk haza, jó éreztük magunkat, nem voltunk berúgva de kicsit spicces volt mindenki, a lányok talán kicsit jobban.

Hazaértünk, a lányok még megbontottak egy üveg rozét, én meg egy sört.
Beszélgettünk még egy kicsit, de itt már lehetett érezni, hogy nem lesz itt másik szobában alvás 🙂

Adrit engedtük elsőnek zuhanyozni.
Gréti mellém ült és elkezdte a farkam simogatni nadrágon keresztül.
– na most oda kell tenned magad, mondta 🙂
Adri visszatért egy rövidnadrágban és pólóban. Látszott, hogy melltartó már nincs rajta, elég nagy mellei voltak 🙂
Gréti ment tusolni.
Viccesen megjegyeztem Adrinak, -na itt már lesz valami.
-úgy gondolod? felállt a fotelből és elém állt, a szemembe nézett huncut mosollyal az arcán.
A csuklójáról levette a hajgumit (eddig fel sem tűnt hogy az ott van)
Összefogta a haját és letérdelt.
– Lássuk miből élünk, kigombolta a nadrágom slicc le és nyúlt is bele, kivette.
(nem küldözgettünk meztelen képeket magunkról így most látta először, de zsákbamacskát sem árultam szóban elmondtuk ne gondoljon nagyra.)
Félig voltam csak harcra készen mert gyorsan történtek a dolgok, de azt mondta ezen gyorsan segítünk.
Rámarkolt és nyelvével elkezdte nyalogatni.
Majd beengedte a szájába.
Nem kellett nagyon dolgozni rajta, hamar készen álltam.
A szájában voltam mikor kétoldalt megfogta a nadrágom szélét és húzta le rólam, lehúzta bokáig de egy pillanatra sem engedett ki a szájából szívta a makkom nyelvével pedig a hegyén körözött.
Kiléptem belőle és kicsit terpeszbe tettem a lábam.
Nem is kellett sok egyik kezével ráfogott és húzogatni kezdte miközben a golyóimat nyalogatta és hol egyiket hol másikat szívta a szájába.
El tudtam volna durranni, de visszatért Gréti
-hát itt meg mi folyik, engem meg sem vártatok?- vigyorgott.
Adri: -megnéztem a kínálat egyik felét 🙂

-Na akkor most már én zuhanyzom.
Lemostam magam rendesen. kb15 percet voltam bent.
Mikor visszaértem a nappaliba meztelenül ültek a kanapén egy pohár borral a kezükben és nevetgéltek.
Én sem öltöztem túl, csak a törölközőt tekertem magam köré.
Mondták is- az már minek? 🙂

Ledobtam a fotelre és eléjük álltam.
-akkor most mi lesz, nézelődni jöttetek vagy csináltok is valamit?

Lecsúsztak a földre és térdre ereszkedve kezeikkel simogatni kezdtek, bebarangoltak mindent markolászták a farpofáim dörgölték a golyóim.
Lassan a szájukat, nyelvüket is elkezdték használni. Hol egyik hol másik nyalogata a makkom mint a fagyit, de még egyikük sem kapta be.

Nagyon élveztem, ezelőtt még nem volt dolgom egyszerre két lánnyal.
Megfogtam a fejüket és két oldalról a farkamhoz irányítottam őket.
Egymással szemben csúszkáltak a szájukkal a farkam két oldalán.
Adri lentebb hajolt és a golyókat kezdte el szopni, Gréti pedig végre bekapta és rendesen elkezdett dolgozni a farkamon, nagyokat nyögtem alig tudtam nyitva tartani a szemem de a látványról nem akartam lemaradni.
Gréti is lentebb ment az egyik golyóm a Gréti a másik Adri szájában volt és csak szívták miközben egyik kezükkel folyamatosan húzgálták a szerszámom.
Majd újra végigcsúsztak szájjal a hegyéig ott összetalálkozott a két száj és vad smárolásba kezdtek.
Szinte a látvány elég volt, hogy végem legyen, szóltam is: -vége az első felvonásnak hagyjanak pihenni mert menten eldurranok.
Erre Adri azonnal bekapta és tövig nyelte, teljesen a szájában voltam és éreztem hogy a nyelvét kidugva a zacskómat nyalogatja.

Nagyot nyögve az első adagot a torkába lőttem, fejét hátrahúzta Gréti ráfogott a farkamra és ahogy kiért Adri szájából verni kezdte. Kinyújtott nyelvel és nagyra nyitott szájjal várták, Gréti hol a saját hol Adri arca felé irányította. Jutott mindenkire és mindenhova.

Alig álltam a lábamon mire az utolsó cseppet is kisajtolták belőlem, Adri körbenyalogatta én meg a fotelba estem meggyötörten és néztem a lányokat ahogy egymás arcáról melléről lenyalogatnak minden cseppet.

Én csak “kamilláztam” , mikor végeztek a tisztogatással rám néztek és nevettek.
– na és akkor velünk most mi lesz?
– bi kalandról volt szó, abból még szinte semmi nem történt. 😀
– ha látok valami izgit lehet még beszállok 🙂
– A nagy macsó férfiak, két nővel már nem tudnak mit kezdeni 🙂 – kaptam meg, de nem zavart mert felültek a kanapéra és újra csókolózni kezdtek.
Kezeik a másik testén vándorol fel le, hol egymás mellét hol a lábuk közét izgatták.
Adri már volt lánnyal így ő kezdeményezett. Hátára fektette Grétit és a nyakától haladt lefelé apró csókokkal. Megnyalogatta a bimbókat (amikkel akár üveget is lehetett volna vágni) Gréti csukott szemekkel élvezte sóhajtozva. egyik keze Adri fejét simogatta ahogy haladt tovább.
Már a vénuszdombjánál tartott és a kezével jelezte Grétinek tegye szét jobban a lábait.
Már csak sodródott az árral…
Amikor Adri először végig nyalta a punciját a teste megfeszült és olyat nyögött azt hittem rögtön elélvez.

Ezt Adri nem hagyta, lentebb ment és csak a hüvelye bejáratát izgatta a nyelvével, meg kicsit néha bele is nyalt mélyebben szerintem.
Úgy láttam Gréti kissé lenyugodott és ezt Adri ki is használta.
Fentebb emelte a fejét és a nyelve hegyével a csiklót vette célba.
Újra majdnem élvezésig csinálta de megint abbahagyta és visszatért lentebb.
Majd kicsivel később megint a csiklót ostromolta.
Már kezdtem újra éledezni és közelebb mentem.
Amit addig nem láttam, hogy Adri az ujjait is használta. (később elmondták, hogy elsőre 1 majd kettő és mikor már én láttam 3 ujja volt szinte tövig Grétiben)

Nem hagyta elélvezni Grétit, már megsajnáltam és mondtam folytassuk a szobában a franciaágyon.

Bementünk a hálóba, akkor már én is teljes terjedelemben álltam.
Meg is jegyezték, -visszatértél közénk 🙂
Felmentek az ágyra.
– Szeretnétek, hogy beszálljak vagy ketten szórakoztok?
– Gyere.
Akkor még egy dolgot szeretnék látni.
– ti ketten 69
– legyen, válaszolták.
Adri feküdt a hátára Gréti meg felülre helyezkedett. kb egy magasak voltak így ezzel nem volt gond.
Közben vettem elő gumit síkosítót, bármi ami kellhet.
Adri nem szórakozott egyik ujját mer be is dugta és nyalni kezdett.
Gréti kicsit még hezitált, kézzel kezdte simogatni és apránként néha belenyalt.
Láttam, hogy kicsit ki kell zökkenteni.
Felhúztam egy gumit kentem rá bőven síkosítót és Gréti mögé helyezkedtem.
Csurgattam egy kis síkosítót és a popsi lyukhoz igazítottam a farkam.
Elkezdtem betolni.
Minden megállt közben, Gréti meg sem mozdult Adri abba hagyta a nyalást és az ujja is csak bent volt de nem mozdult.

Beértem, lassan toltam magam oda vissza.
Adri közben kivette az ujját és a golyóimat kezdte simogatni.
Gréti belejött a nyalásba ahogy egyre gyorsabban mozogtam benne.
Nyalta Adrit, nem csinálhatta rosszul, vagy már szegény annyira fel volt spannolva, hogy ő élvezett el elsőnek.
Gréti is a határon volt.
Kihúztam és levettem a gumit. Adri ujja megint benne volt de betoltam mellé a farkam.
Néhány pillanat, Gréti majdnem teljesen felegyenesedett, Adri nyalta, ujjazta én is benne voltam hatalmasat élvezett.
Szinte széthullottunk az ágyon.
(szerencsére, pláne ha van is késztetés a második kört jobban bírom.)

Kis hidratálási szünet. – ittunk mint a kacsák.

Adri még nem volt megdugva.

Meg akartam kérdezni, hogy szeretné e, hogy őt is…
De a mondat végére nem értem. – miért mit gondoltál?
Vettem volna elő egy új gumit de esélyem sem volt.
El lökött az ágyra és mászott is rám. – nem szeretem a gumit, évek óta gyógyszert szedek és úgysem így fogsz elmenni!

Igen is főnök! 🙂

Elkezdett meglovagolni. Fel le vagy csak csúszott előre hátra.
Gréti kihasználta a lehetőséget. A fejem fölé térdelt és nyalatta magát.
Felül sem tétlenkedtek vagy egymást simogatták vagy vad smárosba kezdtek.

Újra közeledtünk az orgazmus felé.

Váltottunk, Adrinak mondtam térdeljen fel és pucsítson, engedelmesen megtette. Közben úgy helyezkedtek hogy Gréti Adri előtt legyen. Grétit Adri nyalta én pedig hátulról elég intenzíven kezdtem Adrit dugni.
Adri punciján nagyokat csattantak a golyóim minden alkalommal ahogy tövig nyomtam, az a tipikus strand papucsban futás 🙂

Nem kellett túl sok Adri élvezett elsőnek, szinte sikítva viszont nem hagytam előre dőlve, a fejét visszatoltam Grétire mert már rajta is hallottam elérte a vég.
Adri úgy vonaglott, hogy lábait hátra csúsztatva hasra esett velem együtt, Gréti az egyik kezével markolta a plédet a másikkal Adrit a hajánál fogva húzta magára.

Ez lett az én vesztem is.
Nem tudtam megállni hogy ne lőjem bele Adriba a teljes tárat, a farkam csak pumpált és teletöltöttem a puncit közben már éreztem folyik ki a farkam mellett.
Eldőltem oldalra Adri is a hátára fordult.

Gréti jött és bekapta a farkam tisztára szopta.
Majd Adri punciját is lenyalogatta és a végén még csókolóztak egyet.

Meg akartam volna dugni Adri fenekét is de már nem bírtam, rendesen sajogtam a golyóim.

Reggel fél 6 volt. Elaludtunk úgy ahogy voltunk.

Fél 2 körül keltünk, zuhanyoztunk majd kaját rendeltünk.

Kb 1 órát mondtak a kajára úgyhogy hasznosan töltöttük el de már csak szolidabban.
Előbb kinyaltam mind a két lányt ők még szoptak és a szájukba élveztem.

Kaja után Adrit hazavittük.

Ők még kétszer összefutottak, vagy legalább is ennyit tudok 🙂

Kerestünk Fiút is harmadiknak, erre százával jelentkeztek abból egy mert eljönni.

Ő volt a “bráner májszter”, papíron…
A program kb ugyan az volt.

Kimentünk kicsit szórakozni, A vendég tusol elsőnek, utána én mentem. Gréti addig felmérte a helyzetet. 10 perc sem telt el mikor beértem már láttam Gréti Száján, állán, hogy az első kör véget ért.

Gréti is lezuhanyzott, belekezdtünk volna igazából de a srác 5 perc alatt újra elsült.

Mondta, hogy ő lefekszik a másik szobában.
Mi azért folytattuk.
Reggel a srác ivott még 1 kávét, Gréti próbálkozott még egyszer, hátha csak az idegesség.
Én ki is mentem, nehogy a jelenlétem zavarja, de 10 perc múlva teljesen útra készen jött ki, elköszönt és távozott.

Gréti elmondása szerint még szinte fel sem állt rendesen és már el is durrant a szájában.

Még azon a nyáron egy teljesen véletlen folytán összejött és nem is akárhogy.
Keresni sem kellett a sors hoztam össze…

Ez viszont a következő történet. 🙂

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2618311521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása