Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Autós kalandom

Rosszlányok blog 2024.02.19. 21:47

Sziasztok! Engem Máténak hívnak, 24éves vagyok, az alkalmi partneremet nevezzük most Lillának. 3-4 éve történt, hogy Lilla szakított az akkori párjával, aki történetesen egy régebbi barátom volt. Amikor szakítottak elkezdtünk beszélgetni Lillával egyre többször és egyre erotikusabb dolgokról, mikor egyszer csak azon kaptuk magunkat hogy masztizós videókat küldünk egymásnak. Egyik késő este, feldobta, hogy úgysem merem megdugni. Mondtam neki hogy legyen egy óra múlva a megbeszélt helyen. Megérkeztem Ő ott is volt, szexin felöltözve, átszállt az én autómba és bementünk az erdőbe, ahol kiszálltunk, beszélgettünk és azt vettem észre hogy nem akkora a szája mint üzenetben. Elkaptam, magamhoz húztam és hevesen csókolózni kezdtünk, ekkor bevadult és előkapta a farkam és verni kezdte. Mondtam, hogy üljünk vissza, engedelmeskedett és mondtam, hogy hagy lássam hogyan tud szopni. Bevette a szájába, egy kicsit nagynak bizonyult neki (kb 19cm), viszont tudtam, hogy imádja a vadságot, ezért megfogtam a tarkóját és tövig toltam a farkam a torkába,de nem ellenkezett egy kis köhögésen kívül. Mikor éreztem, hogy mindjárt elmegyek, mondtam neki, hogy üljön bele. Így is tett, nem kellett sokat izgatni elötte, egyből beleült tövig, ugyanis patakokban folyt a puncija, már hónapok óta nem volt megdugva. Lovagolt rajtam, közben a mellét adta a számba, ameddig mindketten el nem élveztünk, pózt váltottunk, majd hátulról kezdtem keményen dugni a punciját, miközben a popsilyukát izgattam egyik újjammal, majd egy határozott mozdulattal betoltam, de nem ellenkezett, annyira élvezte. Dugtam addig ameddig el nem élveztünk, Lilla ezt egy erős sikítással kísérte. Kihúztam a farkam és a szájába tettem, hogy lenyalja az Ő és az én közös nedvünket róla, ennek kétség nélkül eleget is tett. Kinyaltam még 1x aztán egy hosszú csók, letöröltem a hatalmas párát az ablakról és mindenki ment a dolgára, a napokban rámírt, hogy azóta sem tudta senki úgy megdugni mint akkor én😁. Ha tetszett a történetem, van még néhány egyéjszakás sztorim ha érdekel titeket.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5618323493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása