Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Az orvosommal

Rosszlányok blog 2024.02.26. 22:34

Hetero, 24 éves fiú vagyok, nagyon kicsi farokkal. Történt egyszer, hogy a heréim nagyon érzékenyek lettek, ezért elmentem velük orvoshoz. Egy férfi fogadott a rendelőben, aki megkért, hogy toljam le a nadrágom, majd kiment. Megtettem, felfeküdtem az ágyra, majd csattogásra lettem figyelmes. A doki csodás farka volt az, ahogyan titokban rám verte ki. Nagyon zihált és nyögött az örömtől. Erre nekem is kőkemény lett a faszom és nagyra duzzadt. A doki bejött a rendelőbe, folyamatos nyögések közepette verte a farkát, ami nagyon hangosan csattogott, majd megfogta a kibaszott kemény farkam és tövig bekapta, amitől én összerándultam és szinte hörögni kezdtem a gyönyörtől. Mivel nem voltam még férfival, újdonság volt, de istenien szopott az Úr. Jeleztem Neki, hogy lassan szétgecizek mindent, majd vadabbul, hangosabban, jobban nyögve kezdte el szopni a farkam, a teli heréim tartalmát pedig mélytorok közben beleengedtem a szájába. Fulladozott, öklendezett. Mindezek közben megfogtam a kemény, óriási farkát és bekaptam tövig. Közben megint nagyon felállt a kis farkam. Hiába kicsi, majdnem belefulladt a doki… Nyaldosta a bimbóim, izgatta a segglyukamat, miközben tövig szétkúrta a számat. Imádtam. Ő is mélytorok közben gecizte szét az egész pofámat…

Felállított az ágy mellé kutyába, tövig behajolva és megdugott a nyelvével… Itt megint lüktetve geciztem szét mindent…

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3118327941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása