Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szomszédom a szeretőm I

Rosszlányok blog 2024.03.04. 22:36

Üdv, a nevem Amira. Mindig is érdekeltek a szextörténetek, ezért úgy gondoltam, hogy kipróbálom magam ezen a téren.

A nevem Amira. Nem vagyok egy feltűnő személyiség, sőt ha lehet így mondani, túlságosan egyszerű is vagyok. Barna, vállig érő hajam van, kék szemem, fehér bőröm, kissé telt alkatom és nagy mellem. Van egy férjem is, Ákos. A házasságunkat nem lehet tökéletesnek mondani, nagyon sokszor elhanyagol a férjem, visszautasít, sokat is vitáztunk ez miatt. Mindketten a harmincasok táborát erősítjük.
Ákossal nemrégen költöztünk el az első közös otthonunkba, a főváros szürke panelrengetegéből egy kisvárosba. Úgy gondoltuk, hogy az új légkör majd jót tesz mindkettőnknek. Elsőnek nagyon szokatlan volt egy házba költözni. Lassan feltérképeztük az egész szomszédságot és igen, megláttam Őt…
A közvetlen szomszédunkban egy fiatal pár lakott. Igor és a neje, Anetta. Igor egy igazi macsó típusú férfi, barna bőre, sötét szemei vannak. Igazi mediterrán benyomást keltett. Már a legelső bemutatkozás alkalmával éreztem egy bizsergető érzést, éreztem a szemeit magamon.
Teltek a hónapok, és ez az érzés minden egyes találkozás alkalmával erősödött. Mindig mosolyogva köszönt, aztán a köszönés után mindig rajtam tanyáztatta a szemeit. Kettesben a  köszönésnél tovább nem igazán jutottunk .
Egyszer, egy balesetből kifolyólag az orvos terápiára küldött a helyi gyógyfürdőbe, mondván az a víz csodát képes tenni a fájdalmas végtagokkal. El is mentem és megkezdtem az első terápiás fürdőmet. A holmimat bepakoltam egy szekrénybe és elindultam a medence felé. A medencéből pedig előbukkant Igor. Nem tudom miért, de a szívem hevesebben kezdett verni, amikor megláttam. Egy baráti társaságban volt  és jókedvűen mesélt nekik valamit. Hirtelen megpillantott, amikor a medencébe beléptem. Az arca komolyra változott egy pillanatra, majd lassan elmosolyodott és köszönt. Visszaköszöntem, majd a medence egyik sarkába vonultam “pihenni”, de a gondolataim ezer felé cikáztak.
A meleg víz a terápiás idő felében már kivette belőlem az erőt, úgy gondoltam, hogy kimegyek a medencéből egy kicsit, harapok egy falatot és visszamegyek. Igor szigorú tekintettel követett a szemével. Élveztem is, ahogyan a vízből előtűnő  bikinis fenekemem révedezik. Magamra kaptam a törölközőt és elindultam a szekrényem felé.
Bekaptam pár falatot, majd visszazártam a szekrényemet.
Erős szorítást éreztem a karomon, Igor pedig a fülembe suttogta:
-Tudom, hogy kívánod a farkam! – majd a nyakamba csókolt.  A csókjától teljesen megmerevedtek a bimbóim,  kirajzolódtak a bikinifelső alól.
Megfordultam, hogy a tajtékzó szemeibe nézzek. Szinte felfalt a szemeivel, olyan volt, mint egy kiéhezett bika. Kajánul rámosolyogtam, de szóhoz már nem jutottam.
Beletúrt a hajamba és vadul megcsókolt. A kezei az egész testemet feltérképezték. A karomnál fogva berántott az öltözőfülkébe, majd letérdeltetett maga elé. Elővette a kőkeményre dermedt farkát, ami nem volt túl hosszú, de vastag volt. Kinyitottam a szám és finoman elkezdte dugni. Elsőnek nagyon finoman, aztán beletúrt a hajamba és irányítani kezdte a fejem. Egyre gyorsabban diktálta az ütemet, egyre mélyebre engedte a torkomra a farkát. Végül már öklendezésig tolta a farkát, majd rányomta a fejem, hogy kissé fuldokoljak tőle. Remegő térdekkel szoptam a kőkeményre duzzadt faszt. Éreztem, hogy lüktetni kezdett, ezért abbahagyta a szopatást, felállított és arccal a fülke oldalának nyomott. Igor letérdelt és finoman nyalni kezdett hátulról. A nyelve lágyan bebarangolta a puncim és a popsim. Elvörösödve próbáltam a kéj hangjait visszafolytani magamban. Finoman simogatni kezdte a hátam, és a combjaim között megéreztem a forró, vastag farkát. Csókolni kezdte a nyakam, előre nyúlt a melleimhez, finoman markolászni kezdte. Éreztem, ahogyan beleszimatol a hajamba és a nyakamba, majd egy hirtelen mozdulattal belémnyomta a vastag makkját. Eléggé feszítette a puncim. A fejemet oldalra fordítottam, ő pedig finoman megcsókolt, miközben folyamatosan tolta egyre mélyebbre a farkát. Amikor már tövig ért, nem tudtam magam visszafogni, elég hangosan felnyögtem. Igor azonnal befogta a számat és hirtelen iszonyatos tempóval kezdte sorozni a puncim. Annyira dugott, hogy már a combomon folyt a fehér puncinedvem. Sorozatban élveztem el többször is, a végére már remegtek a lábaim és állni is nehezen bírtam. Amikor Igor a csúcsra ért, újra letérdeltetett és a spermájával beterítette az egész arcom.
Amikor végeztünk, segített rendbehozni magamat, elmentünk zuhanyozni. Igor még visszament a haverjaihoz elköszönni, én pedig elindultam haza…

Forrás: https://szextortenetek.hu/

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok szextörténetek rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx szextortenetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6118327943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása