Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Duna parti kaland!

Rosszlányok blog 2015.05.05. 21:50

20 éves vagyok, a sztori pontosan 3 napja volt! a duna parton sétáltam késő du. kb fel7 körül lehetett! &*200;pp az járt a fejemben, hogy valami csajt felkéne szedni és jol megdugni! a farkam szinte már a fantáziálástól kezdett felállni! Amikor is 3 tini csaj sétált velem szemben(utólag kiderült, hogy igazi kis faszéhesek), két csaj 19 éves a másik 18 volt! ahogy közeledtek egyre jobban néztem őket és ők is engem! a közeli padra leültem, jól láthatoan benyultam es ugy igazitottam a farkam h lássák mekkora! azt gondoltam,hogyesétálnak melletem, de nem! leültek a tőlem 2 méterre levő padra, és hangosan beszélgettek a szexről! közben folyamatosan néztük egymást! Erőt vettem magamon és megkérdeztem h oda ülhetek-e hozzájuk! Igent mondtak és beültettek maguk közé! mondtam hogy támadt egy vad ötletem, mégpedig hogy kocsival vagyok és jöjjenek velem a dunapart egy nyugisabb részére és dugjunk 4-esben!! A szemem billiárd golyó nagyságú lett amikor szinte rögtön beleegyeztek! utközben már csak a baszás volt a téma, közben a csajok fogdosták egymást meg az én farkamat! találtunk végre egy nyugis helyet, a közelben sehol senki! kivettem a kocsibol egy nagy plédet, és a csajok már meg is találták a helyet ahova terithetem! nagy meglepődésemre, a csajok a táskájukból elővettek 2 vibrátort, sikosítót, illetve egy felcsatolható péniszt! félve ültem be közéjük, aztán utasitottak engem es magukat is, hogy mindenki vegyen le mindent! Noémi, Kitti és Barby kurva szép kis ribancok voltak! Noéminek hatalmas mellei voltak, a másik kettőnek közepes normál cicijei! elkezdett mindenki mindenkivel csókolozni, aztán hanyatt fektettek és Kitti és Barby neki esett a faszomnak, Noémi pedig az arcomra guggolva nyalatta a punciát, brutál jol csináltak mindent, kinyaltam mindahármat, Barby spriccelve élvezett! aztán kutya pózban elkezdtem baszni Kittyt akinek szép barna szolis puncija volt egy kis 3szög formára nyirt puncival, a többiek csupaszok voltak! kb 10 perc alatt, nagyot élvezet és ellökött magától! hanyatt feküdtem és noémi ugy lovagolt rajtam, mint még senki! közben Kitty nyalta majd késöbb a sikositó segitégével ujjazta barby popsiját! hamar kitágult és szinte parancsoloan felém pucsitva mondta h dugjam seggbe!! nagyon jol basztak a csajok, a felcsatolhatoval is kurták egymást, mindenki kicsitt kifáradt, amikor 3-an elém térdeltek és sorrba szoptak amig hatalmasatt nem élveztem az arcukra, rengeteg spermám jött! kenték szét egymáson:) beugrottak a dunaba lemosni a gecit magukrol! és olyan lezbi müsort adtak elo, hogy szinte rogton ujra feállt a faszom,! megkurtam megegyszer mindhármat, de most noémi kérésére beleélveztem a puncijába, utana pedig ketten nyalták bnőjük gecis pináját! aztán felöltöztünk és hazavittem öket! Barby maradt utoljára aki a házuk elötti parkoloban még leszopott! nagyon jo élmény volt, és tervezzük a következőt!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr607433368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása