Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Terápiás kezelés

Rosszlányok blog 2019.07.27. 03:37

31 éves voltam akkor. Egy neves befektetési cégnél dolgoztam, mint vezető tanácsadó. Meglehetősen jól kerestem, de ennek ára volt. Rengeteget dolgoztam. Volt, hogy napi 12-14 órát is. Kevés alvás, sok stressz. Nem is bírtam sokáig. Kimerültem. Az egyik barátom javasolta, hogy menjek el egy stressz oldó tanfolyamra. Ő már végigcsinálta a kurzust és nagyon pozitív véleménnyel volt róla. Én a magam részéről elég szkeptikus voltam ezekkel az újonnan oly felkapott ezo-öko-bio irányvonalakkal kapcsolatban, de mivel annyira áradozott róla, beadtam a derekamat.

Felhívtam a megadott telefonszámot és bejelentkeztem a következő időpontra. Egy hónap múlva indult a következő kurzus, minden héten hétfőn 17:30-20:00-ig. Előzetesen átküldtek mindenféle kérdőívet, hogy azokat töltsem ki és majd hozzam magammal.

Eltelt az egy hónap, eljött az idő. Fél 6 előtt 10 perccel már ott voltam a magánrendelőben. Egy nagyon patinás épület volt kívülről-belülről egyaránt a körúton. Belépve, a pácienseket egy egyszerűen letisztult formavilág fogadta. Halványlila falak, fehér bútorokkal kombinálva. Nem nagyon vagyok híve a lila színnek, de ez kifejezetten ízléses volt. Már a helyiségnek is volt valami nyugtató hatása, pedig hangsúlyozom elég szkeptikus voltam. A váróban még négyen várakoztak rajtam kívül és pár perc múlva még egy páciens érkezett. A rendelő ajtaja pontban 17:30-kor kinyílt és egy rendkívül csinos doktornő invitált be minket. Megmondom őszintén, nem erre számítottam Nem is tudom miért, de azt gondoltam, hogy egy korosodó, túlsúlyos, szemüveges, dauerolt hajú néni fog fogadni. Ebből a szemüveg stimmelt A többi viszont Magas, vékony, széparcú, olyan harmincegynehány éves, sötétkék kosztümben, rajta fehér köpeny, amely jól kiemelte szépen domborodó idomait, és tűsarkú. Bementünk mind. Helyet foglaltunk. Bár volt egy kanapé is, mindenki a karosszékeket választotta. Leadtuk a kérdőíveket, majd mondta, hogy a következő alkalomra átnézi őket és visszaadja. Valamint előre elnézést kért, hogy az állapotát tekintve és közben finoman megsimogatta kissé gömbölyödő pocakját nem nagyon fog tudni aktívan részt venni a fizikai gyakorlatokban. Ezután mindenki bemutatkozott, elmondta, hogy miért van itt. Az első alkalom ezzel telt el.

A második alkalmat, az igazat megvallva, már sokkal nagyobb lelkesedéssel vártam. Most is időben megérkezett mindenki. Most is pontban 17:30-kor nyílt az ajtó. Bementünk, leültünk, mindenki elmondta röviden, hogy mi történt vele az elmúlt egy hétben, majd a doktornő rátért a kérdőívekre. Hosszasan elmagyarázta, hogy milyen összefüggéseket vizsgált, miből milyen következtetésekre lehet jutni, és hozzátette, ha valakinek van valami direkt kérdése, akkor azt négyszemközt a foglalkozás után nyugodtan tegye fel. Nekem igazából lett volna pár így megvártam a végét és miután a többiek elmentek, én még ott maradtam.

A heverőn ült a kérdőívekkel a kezében és az ok-okozati összefüggéseket magyarázta. Mivel a székből, ahol addig ültem, nem nagyon lehetett látni a papírokat, mondta, hogy üljek mellé nyugodtan, úgy jobban fogom érteni. Addigra már teljesen besötétedett kint és a rendelőben is csak egy kis olvasólámpa világított. Gyönyörű volt, ahogy a halvány lámpafény megvilágította hosszú szőke haját, amit a füle mögé tűrt. Most is egy kis kosztümöt viselt magas sarkúval, így ismét megcsodálhattam gyönyörű karcsú lábait.

Körülbelül fél kilenc lehetett, amikorra végeztünk. Éppen elköszöntünk egymástól, amikor hirtelen összerezzent és a hasát fogva óvatosan visszaült a kanapéra és hátradőlt.

Jól van, doktornő? kérdeztem kissé aggodalmasan.

Csak a hasam. válaszolta.

Haza tud így vezetni?

Igen, persze. Már jobb.

Otthon biztosan még jobb lesz!

Otthon ? Az nem otthon, csak egy üres lakás mondta kis csalódottsággal a hangjában.

Nem akartam tapintatlan lenni, de a kérdés adta magát:

És a párja?

Lelépett, amikor megtudta, hogy terhes vagyok válaszolta De most már jól vagyok, csak segítsen fel, kérem! és nyújtotta felém a kezét.

Abban a pillanatban ahogy megérintettem, mintha áramütés ért volna, ami végigfutott a kézfejemtől egészen a talpamig. Nem tudom mi volt az az érzés pontosan, csak azt tudom, hogy teljesen elvarázsolt. Ahogy segítettem felülni, pillantásomat nem tudtam levenni gyönyörű szép zöld szemeiről, ami a szexy vékony keretes szemüvegen keresztül szó szerint megigézett. Ajka centiméterről centiméterre közelebb került hozzám, de amikor már szinte éreztem a lélegzetvételét is, megtorpantam. Szabad ezt? futott át az agyamon. Mire Ő, mintha meghallotta volna gondolatomat, szinte hallhatatlanul csak ennyit suttogott: Szeretném . Még mindig kissé bátortalanul, lehelet finoman megcsókoltam az ajkát. Mozdulatlanul fogadta. Aztán mintegy bátorítás gyanánt átölelt és a fülembe súgta: Tényleg . Finoman félre húztam a haját és érzékien megcsókoltam a fülét majd eztán a puha, bársonyos nyakát. Közben óvatosan kibújtattam a kosztüm kabátjából, kigomboltam a blúzát és csókjaimmal haladtam tovább a válla irányába. Kikapcsoltam a melltartóját, óvatosan hanyatt fektettem a kanapén és már a formás kebleit kényeztettem nyelvemmel. Mindezt halk, visszafogott sóhajokkal fogadta. A keblei után a hasa következett. Megcirógattam és miközben lehúztam a szoknyáját tovább csókolgattam a combját, a lábszárát, majd miután kibújtattam a magas sarkúból, a lábfejét. Ott feküdt előttem egy szál francia bugyiban. Már a puszta látványtól is majdnem elmentem. Gyönyörű volt. A lábfejétől kezdve haladtam visszafelé forró csókokkal borítva selymes lábát, míg nem elértem az egyetlen ruhadarabig, ami még törékeny testét takarta. A textílián keresztül kezdetem el nyelvemmel izgatni, amit már egyre hangosabb sóhajtozásokkal fogadott. Eközben én is levettem az öltönyömet, ingemet, levetkőztem teljesen, majd végezetül lehúztam Róla is a bugyit. Csodálatos látvány volt. Rövid, fazonra borotvált puncija már tisztára nedves volt és szinte lüktetett. Nagyon kívántam. Farkam már kőkeményen ágaskodott tettre készen, én mégsem bírtam ellenállni a kísértésnek, hogy ne nyaljam ki még egyszer alaposan. Annyira finom volt, annyira vonzó, hogy csak körbe-körbe járattam a nyelvem, még egyszer csak akkor már hangos sóhajtozások közepette teste megfeszült, megremegett majd ellazult. Felnéztem. Arca sugárzott a kéjtől. Kérdő arckifejezésemre csak ennyit válaszolt: Tedd meg! Lábait felhúzta, hogy minél jobban magába tudjon fogadni. Én fölé hajoltam, megcsókoltam, közben pedig óvatosan bevezettem a farkam az addigra már kellően kitágult puncijába. Óvatosan kezdem el mozogni benne. Fokozatosan gyorsítottam, ahogy láttam nem okoz Neki fájdalmat az együttlét. Igen, igen, csináld! mondta visszafogott indulattal. Tovább gyorsítottam. Élvezz belém! hangzott ismét. Egyre szaporodó lélegzet vételeiből tudtam, hogy már Ő sincs messze a beteljesüléstől. És valóban. Kisvártatva teste ismét megremegett, megfeszült és hangos nyögések közepette élvezett el. Ezzel szinte egy időben én sem tudtam tovább visszafogni magam és az egész adag spermámat beleélveztem a puncijába. Teste ezután ismét ellazult. Nem szóltunk csak csendben néztük egymást. Egy-két perc telhetett el így, mikor megsimogattam az arcát, mire Ő csak ennyit mondott suttogva: Köszönöm!

Végigjártam a hat hónapos tanfolyamot. Az igazat megvallva tényleg sokat segített. Maga az ott elhangzott és tanult módszerek is, de leginkább az az ominózus magán óra volt rám nagyon nagy hatással. Talán az a meghittség, az a nyugalom, vagy nem is tudom minek nevezzem, ami abból az együttlétből áradt, és ami mind a mai napig aktív élményként él bennem. Nem voltunk utána többet együtt ilyen formában, de a jó kapcsolat mind a mai napig megmaradt. És még manapság is szoktam a segítségét kérni, ha valamilyen lelki problémába ütközök.

Szóval Én köszönöm!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5314939900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása