Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy hűséges asszony

Rosszlányok blog 2019.08.08. 03:06

Eléggé nehezen viseltem el,hogy amikor találkoztunk közölte felvették az egyetemre és gyógyszerész fog lenni. Sokat kell tanulnom és csak a nagyobb szünetekben jövők haza. Mikor felvették már megjött egy másik papír is ,hogy kollégista lesz és azt is hol fogja kapni a szállást. Szerencsére nem kellett vadvidékeken menni,mert kivilágított helyen volt a diákotthon. Mielőtt elment az egyetemre előtte bemutatott a szüleinek az egyik alkalommal akik szívélyesen fogadtak és az apja kételkedett abban,hogy kibírom e majd a hat évet amit távol kell tőle töltenem. Mondtam neki ha valahányszor én Pesten vagyok mindig meg fogom látogatni és elviszem bárhová mert nekem is jól esik,ha néha megfoghatom a kecses kis kezét. valahányszor hazajött volna mindig én hoztam haza és ilyenkor mindenféléről beszélgettünk. Elmondta van lét évfolyamtárs nője akivel néha moziba mennek, de egyik sem jár egy fiúval sem,mert az egyik már gyűrűs menyasszony a másik bár nincs még barátja sem nem érdeklik a fiúk. Ez nekem is jó mert így nem visznek kísértésbe, de közöltem velük,hogy a lányokat se szeretem és ugyan van egy barátom akivel még nem is csókolóztam, de mindig vigyáz rám.Ő szokott elvinni néha színházba olyan darabokra mire szinte jegyet sem lehet kaoni és mindig az első vagy a második sorban ülünk. Bár sokszor nagy a fogalom amikor hazahozom, de mindig szívesen jön és szerintem élvezi az együttlétünket. Nagyon sok az évfolyamtársai között a csinos leányzó és még őt sose vitték kísértésbe , de nem is menne el senkivel,mert félti magát.Amikor jövünk hazafelé mindig beülünk valahová kajálni és persze sose engedem meg hogy ő fizessen. Mikor hazavittem és átadtam a szüleinek mondtam neki a hétvégén vasárnap délben a szüleim várják ebédre és akkor akarom bemutatni Tégedet,mert szerintem ez így lesz rendjén való,hiszen én is ismerem a Te szüleidet és illik ,hogy ők is Téged megismerjenek.A szülei persze nagy ovációval fogadták és én eljöttem tőlük. Másnap találkoztunk és mikor sikerült megfognom a kezét és ott hagyta nálam olyan jól esett,hogy ez egy különleges ajándéknak éreztem. Ha valamiért el kellett engednem a leányzó azonnal ahogy lehetett a kezemet keresve beletette a kezét a kezembe.most már kezdett megbízni bennem ezt láttam is rajta és ha egymáshoz ütődtünk a séta közben akkor sem húzódott el tőlem. amikor megint elmentünk az erdő mellett leültünk egy padra és én be akartam az ölembe ültetni - ezt nem engedte. Ha ezt már most megcsinálod egy óra múlva meg akarsz erőszakolni és én ezt nem akarom amit Te is nagyon tudsz. Miután leült mellém és megfoghattam a kezét megcsókoltam ami neki jól is esett.persze amikor odahajoltam hozzá és meg akartam volna csókolni azt mondta várjunk még ezzel, mert nem akarja,mert esetleg annyira fog tetszeni, hogy mással is csókolózni fogok és akkor oda lesz a kapcsolatunk.Azt megengedte,hogy megpusziljam az arcát. Hát ez is eredmény. Vasárnap amikor délben találkoztunk elvittem magunkhoz a szüleimhez.bemutattam a leányzót és a szüleim nagyon kedvesen fogadták az anyámmal össze is tegeződtek és a testvéreimmel is. Az anyám rákérdezett te milyen vallású vagy mire közölte látott engemet a templomba aminek azért örült,mert így nem lehet galiba később a gyerekek között sem, de ez még nagyon messze van. Az anyám mondta neki bármilyen gondja lenne az egyetemmel kapcsolatban,vagy ha olyan fog kelleni,hogy gyakorlatra kellene mennie olyan helyre ahová nem az egyetem intézi a bemenetelt majd szóljon,mert neki Pesten van olyan barátnője aki gyógyszertári céget vezet és ott gyártanak és fejlesztenek ki gyógyszereket is. Persze a leányzó nagy sikert aratott a szüleimnél és amikor megtudta,hogy az anyám is gyógyszerész el volt ájulva,mert én bizony nem mondtam el neki mivel foglalkoznak a szüleim,nem mintha szégyellném hanem azt akartam,hogy ha a szüleim elfogadják a szerelmemet akkor ők közöljék vele. Ez nagyon meghatotta Editkét ,mert így hívták a leányzót. Az anyám teljesen kiakadt amikor meghallotta ahogy megszólítottam. Az ebéd fantasztikus volt és a leányzó is jól érezte magát. Mondta,hogy úgy érzi itt magát mintha otthon lenne,mert otthon is ilyen légkör van.Mindenki szereti egymást és kedvesek hozzá is. elmúlt három óra mire eljöttünk az otthonomról és utána ahogy kiléptünk az ajtón és haladtunk valamennyit a leányzó megfordult velem szembe és szájon csókolt. Én annyira meglepődtem ezen,hogy teljesen megdöbbentem. csodálatos érzés volt ahogy a száját érezhettem a számon és a csókja olyan volt mintha kábítószert kaptam volna,mert még soha az életben- bár már sok leánnyal és asszonnyal csókolóztam- ilyet még nem éltem át. Mikor elváltak a szánk egymástól közölte ezt azért kaptad,mert úgy fogadtak a szüleid mintha otthon lettem volna az én szüleimmel. A szüleim amikor eljöttünk tőlük mondták Editkének,hogy ha bármikor erre jár vagy találkozunk a városba vagy akárhol sose vegye úgy mintha nem ismernénk egymást. A kapunk mindig nyitva áll előtte és bármikor bármit kérhet tőlük.nem tudják sőt a fiam se tudja mert nem mondta el nekik,hogy mi lesz ebből, de reméli örök élet, de akkor olyan férj lesz belőle akit félteni kell mindenkitől. ezután elmentünk hozzájuk,mert a leányzó azt akarta. Utána elmentünk táncolni és amikor hazakísértem megint kaptam egy puszit amit nem lehetett csókra váltani.A következő héten alig láttuk egymást,mert a szülei elmentek vidékre és a gyerekeiket is vitték magukkal. Karácsonykor meghívtak magukhoz és ők mindig karácsony reggelén tartják az gyertyagyújtást. A szülei el voltak ragadtatva ahogy fogadták a szüleim a lányukat és elmondták,hogy szilveszterre a szüleim meghívták az egész családjukat hozzájuk. erre nem is gondoltak. Mivel nálunk mindig este jön a gyertyagyújtás és a leányzó is ott volt belünk egy nagyon szép különleges selyem kardigánt kapott a szüleimtől én meg egy golyóstoll és töltőtoll valamint ceruza készletet adtam neki.elcsodálkozott azon amit tőlem kapott,hiszen amikor Pesten sétáltunk és meglátta ezt a készletet felcsillant a szem, de mondta ez neki megfizethetetlen.Nekem nem és én megszereztem neki hogy valami különlegeset adjak neki. Az egész tollakba és a ceruzába bele volt vésve a neve és az év száma.Ekkor kaptam a másik csókot aminek nagyon is örültem. Késő este kísértem haza és a szülei háza előtt mielőtt becsengettünk volna kaptam a harmadik csókot és ez sehogy sem akart ennek vége lenni.Másnap reggel a szülei értem jöttek és elvittek vidékre,mert ott tartották a leányzó apjának a szüleinél a karácsonyi gyertyagyújtást. Közölték,hogy ez náluk mindig ilyen hagyomány és később is sokszor míg éltek mindig ott volt az ünneplés.Egy nyakkendőt kaptam tőlük a leányzótól egy könyvsorozatot amire már évek óta gyűjtöttem. Egy hét múlva visszavittem az egyetemre és majd csak tavasszal tudtam megint találkozni vele amikor is elvittem egy színházi bemutatóra. Az évfolyamtársai mondták nekem,hogy ilyen alaklomért bármit kérhetnék tőlük, de mondtam nekem elég az amit az Editkémtől kapok. Mikor bejött a koliba mert vizsgázni volt panaszként mondták a lányok neki,hogy nem tudtuk elcsábítani tőled a barátodat,pedig mondtuk neki bármit kérhet tőlünk.A leányzó közölte velük én csak annyira bízom meg benne minta szüleimbe.Hol lehet egy ilyenre szert tenni. Nem tudom volt a válasz. És most kaptam a negyedik csókot.Ezt nem lehet semmivel sem pótolni. A következő alkalommal mielőtt hazahoztam volna nyári szünidőre megint elmentem vele színházba és ott bemutattam a keresztanyámnak és ő is lenyűgözte a leányzót. Másnap hazahoztam és a nyarat a szüleivel külföldön töltötte ahol az unokatestvérei laktak. Szeptember első napjaira jöttek haza és útközben a szüli kitették az egyetemen a szállásán. Egész nyáron nem találkoztunk és amikor pár hét múlva meglátogattam és megmutogatta a külföldi felvételeket nagyon féltékeny lettem. Mondta ha nem hagyod abba a féltékenykedést megszakítom veled a kapcsolatot.Megmondtam neked az első percekben és amíg járunk és együtt vagyunk sose kell más nekem csak te. senkivel nem lépek semmilyen kapcsolatba és neked is csak a nászéjszakán fogom odaadni magamat. Bolond vagy ha azt hiszed,hogy kell nekem rajtad kívül valaki .Én nekem vígan elég az amit Te adsz nekem és soha nem kell semmi senkitől sem. Nem vagyok kíváncsi természetű és nem foglak megcsalni amit tőled is elvárok. Mondtam neki ez természetes nálam. Nálam is. Mikor eljött a karácsony és haza akartam hozni mondta három napra nem megyek haza ,mert gyakorlaton kell részt vennem és az édesanyád által javasolt Galéneus laboratóriumban lesz a gyakorlati idő három hétig utána pedig vizsgaidőszak lesz és majd csak utána tudok megint veled találkozni. Megígérem neked,hogy a tanév végén elmegyek veled két hétre a balcsira és a harmadik héten a szüleid közlése alapján a szüleim is le fognak jönni és a Te szüleid is. Ott fognak majd találkozni ha neked is megfelel.

majd megint folytatom

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8114980196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása