Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Újra találkozás!

Rosszlányok blog 2022.05.02. 20:02

Bemutató: A nevem Flóra. 17 éves vagyok és egy átlagos gimis lány. Arany barna hosszú egyenes hajam és zöld a szemem. Jobban olyan lány vagyok aki olvasást meg a művészetet szereti de azért vigyázok az alakomra.

A gimiben csaj úgy nyüzsög az élet és szinte minden nap egy újabb kaland, a mai nap sem volt más, egy szerdai nap matek órànk volt mikor váratlanul bejött az osztályfőnök és közölte hogy egy új osztálytársunk lesz.
Bevallom kíváncsi voltam hisz ritkán jön az osztályba új és a vérfrissítés sosem árt de mikor belépet és ràm nézet azt kívántam bárcsak eltűnhetnék. Hogy miért? Hát azért mert az újdiák nem volt màs mind az exem és be kell valljam szexybb mind valaha.Annyira belemerültem a tekintetébe és a vad fantáziálásaimba hogy csak akkor figyeltem fel mikor a tanàr ezt mondta

-Ülj Flóra mellé ott van hely

Mikor mellém ült ránézni sem mertem mert annyira el voltam vörösödve a sok perverz gondolat miatt .
A nap hátra lévő részében próbáltam kerülni de a tekintetünk mindig ősze akadt.
Kijárat felé tartottam az óràk végén mikor valaki megragadta a karomat és behúzott a mosdóba és a falnak nyomot és a kezeivel a fejem mellet támaszkodott . Ő volt az és a komoly tekintetében észrevettem az a vágyat ami egész nap bennem is van, és mikor megszólalt a testemet egy rég elfeledett bizsergés fogta el.

– Cicus tudod jól hogy nem szeretem ha játszadoznak velem !

Nagyot kellet nyelnem hogy legyen erőm a józan eszemre és nem a vágyaimra hallgatnom.

– Régóta nem vagyok a cicád!

Ő csak mosolygott és a kezével lágyan simogatni kézre az arcomat amire én reflexből nagy tenyerébe bújtattam az arcomat, ő hirtelen komoly hangon ezt mondja

– Mindig is a cicàm leszel és soha többet nem hagylak el

S mikor ezt kimondta olyan szenvedélyesen csókolt meg hogy nem tudtam ellen állni ( szerintem senki sem tudott volna ) ès minden vágyamat szabadjára engedve visszacsókoltam. Ő erre teljesen a falnak nyomot és a fejem felét összefogta a kezem amit imàdok és s pimasz mosolyàból làtom hogy emlékszik rá.

– Nos cicus ideje újra összemelegednünk

– Màr nagyon vàrom baby

Amint kimondtam elkezdte a nyakam csókolni és jól ki is szívta amivel ki is csikart belőlem egy nyögést . Mikor a nyakam minden egyes négyzetcentiét végigjárta egy mozdulattal lehet-e a felsőmet és a melltartómat

-Imàdom a puha nagy melleidet cica

Én csak mosolyogtam és vàrtam az isteni érzèst mikor a nyelve megérinti a bimbómat. És megtörtént, voltam már más férfival, de mind ő senki sem tudja a nyelvért hasznàlni . Egyre hangosabban nyögtem mikor ő vadul falra a bimbóimat, nem érdekelt hogy bàrki is meghallja!

– Csöndesebben cica

Mondja mosolyogva és megcsípte a mellbimbómat

– Sajnálom baby de túl jó vagy

Mondom szapora lélegzettel és picit felszisszenve.
Teljesen levetkőztet és én is őt, hmm az a test a görög faszik elbújhatnak mellette!
Letérdelt én és magam előtt találtam a vastag jó nagy farkát. Nem is haboztam, azonnal nyalni kezem mindenhol a farkát és mikor elég nyálas volt elkezdtem jó vadul szopni egészen tövig bekapva. Hallottam hogy egyre szaporábban nyögik és egyszer csak megragadta a hajam és vadul baszni kezdte a számat.

– Néz rám cica

Mondja parancsolóan én meg azonnal rá is néztem

– Ügyes kislány

Mikor màr a farka kőkemény lett felhúzott és a kézmosónál lenyomott és a seggemet kezdte jó vadul dugni. Szerintem életemben senki sem dugót olyan vadul és szenvedéllyel mind ő, szinte láttam ahogy ki és be jàr a farka a seggemben. És éreztem ahogy a puncim egyre nedvesebb és nedvesebb lesz. Pàr perc múlva egy hangos nyögés kísérletében a seggembe élvezet és lassan kihúzta a farkát.
Majd megfordított letérdelt és azzal a csodanyelvével nyalni kezdte a nedvben tocsog ő puncimat míg nem a szájába élveztem spriccelve.

Ez a csodálatos szerdai naptól újra együtt vagyunk és hát elég sokat nosztalgiázunk a mosdóban.

Remélem elnyerte a tetszéseteket és légyszi a helyesírási hibákat nézzétek el.

Forrás: https://szextortenetek.hu/ujra-talalkozas/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6017801065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása